Rescaten en helicòpter una dona perduda a la Vall de Gallinera

Archivo - Arxiu- Helicpter Alfa 1 en imatge d'arxiu
CONSORCIO BOMBEROS ALICANTE - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 6 octubre 2023 18:20

   ALACANT, 6 Oct. (EUROPA PRESS) -

   Efectius del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant han rescatat en helicpter una dona de 66 anys que s'havia perdut en la muntanya a la Vall de Gallinera, en una zona envoltada de xicotets barrancs.

   La intervenció s'ha produt aquest divendres, a Corrals de la Carroja, a la Vall de Gallinera, després que a les 11.50 hores els bombers reberen l'avís que una dona estava perduda en la muntanya, entre Benissili i Alpatró, segons ha indicat el Consorci en un comunicat.

   La dona s'ha eixit de la senda i no ha sabut tornar, i s'ha quedat sola en una zona que estava envoltada de xicotets barrancs, escarpada. Per aix, els bombers han mobilitzat a l'helicpter de rescat per a localitzar-la. Una vegada han albirat a la dona, l'helicpter ha descendit per a extraure a la dona amb la grua fins a l'helicpter, per a ser traslladada al parc de Sant Vicent.

   En la intervenció, que ha finalitzat a les 13.18 hores, han participat un helicpter de rescat Alpha 01, amb el grup rescate de muntanya (GER).

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press