ALACANT, 25 Jun. (EUROPA PRESS) -
Efectius de Salvament Marítim, concretament la tripulació de la LS Tabarca, han localitzat i han retirat en la tard nit d'este dimecres un bidó contaminant que anava a la deriva en aigües d'Altea.
Així ho han informat fonts de Cruz Roja, que han precisat que l'element ha sigut trobat en la zona de Cap Negret i que la troballa es va produir durant unes maniobres.
Després de donar avís a Salvament Marítim, el bidó va ser examinat i posteriorment transportat fins al port per a la seua retirada, han detallat les mateixes fonts.