Retiren un bidó contaminant que anava a la deriva en aigües d'Altea

Retiren un bidó contaminant que anava a la deriva en aigües d'Altea
CRUZ ROJA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 25 junio 2026 11:57

   ALACANT, 25 Jun. (EUROPA PRESS) -

   Efectius de Salvament Marítim, concretament la tripulació de la LS Tabarca, han localitzat i han retirat en la tard nit d'este dimecres un bidó contaminant que anava a la deriva en aigües d'Altea.

   Així ho han informat fonts de Cruz Roja, que han precisat que l'element ha sigut trobat en la zona de Cap Negret i que la troballa es va produir durant unes maniobres.

   Després de donar avís a Salvament Marítim, el bidó va ser examinat i posteriorment transportat fins al port per a la seua retirada, han detallat les mateixes fonts.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press