El risc de pluges obliga mantindre el nivell groc a la Comunitat

Archivo - Arxiu - Pluja a Valncia en imatge d'arxiu
ROBER SOLSONA - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 2 junio 2023 10:44

   VALNCIA, 2 Jun. (EUROPA PRESS) -

   El risc per fortes pluges ha obligat a mantindre el nivell groc a la Comunitat Valenciana, segons ha informat el Centre de Coordinació d'Emergncies (CCE).

   Així, és troba aquest divendres en nivell groc l'interior de Castelló, interior i litoral sud de Valncia, i interior i litoral nord d'Alacant.

   Aquesta jornada s'esperen intervals nuvolosos al matí i nuvolositat d'evolució en l'interior a partir del migdia. Hi haur ruixats ocasionalment amb tempestat, sobretot a la vesprada en l'interior, on podran ser localment forts.

   Els temperatures no patiran canvis significatius. Així, la ciutat d'Alacant anotar una mínima de 16C i una mxima de 25C; Castelló, de 15 i 24; i Valencia, de 17 i 24C.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press