Rufián carrega contra Mazón en el debat europeu: "Un home inútil, mentider i miserable"

El portaveu d'ERC al Congrés, Gabriel Rufián, en una sessió plenària
Alejandro Martínez Vélez - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 26 marzo 2025 15:07

   MADRID, 26 Mar. (EUROPA PRESS) -

   El portaveu d'Esquerra republicana (ERC) en el Congrés, Gabriel Rufián, ha aprofitat la seua intervenció en el debat europeu del Congrés per a desqualificar al president de la Generalitat valenciana, el 'popular' Carlos Mazón, per la seua gestió de la dana de finals d'octubre, arribant a definir-li com "un home inútil, mentider i miserable".

   Poc després de pujar a la tribuna de l'hemicicle, Rufián ha retret al líder del PP, Alberto Núñez Feijoo, que seguisca defensant a "gent indefensable" com Mazón i que el PP li mantinga en el càrrec sense cap crítica.

   I ha tornat a la càrrega en finalitzar el seu discurs, llançant la reflexió que en l'actualitat "està de moda ser un fanfarró, una mala persona, un manipulador i un mentider", la qual cosa al seu juí suposa "una de les majors vergonyes del nostre temps".

I AYUSO SENSE DIMITIR

   Com a exemples, ha recordat que l'exvicepresidenta valenciana Mónica Oltra "va haver de dimitir per una mentida sobre la seua exparella, amb la qual no convivia", i en canvi la presidenta madrilenya, Isabel Díaz Ayuso, "es vana de no dimitir" malgrat conèixer-se les investigacions sobre el seu nóvio.

   "I hi ha un altre exemple --ha continuat--. Hi ha un homr inútil, mentider i miserable que es passeja donant lliçons de responsabilitat amb dos-cents i pico morts sobre la taula, molts d'ells perquè ell estava menjant, se suposa, durant cinc hores en un restaurant i no passa res. Es diu Mazón".

   En la seua opinió, això ocorre "perquè la dreta entén molt bé com funciona aquest negoci" i "té un poder mediàtic i digital terrible". "I mentre l'esquerra no entenga això, serem com a gaseles ferides a la meitat de la sabana, pastures de les hienes. Això és el que serem", ha reblat.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press