VALÈNCIA, 2 Oct. (EUROPA PRESS) -
Ryanair connectarà València amb quatre noves ciutats en la temporada d'hivern 2023/2024: Birmingham (el Regne Unit), Memmingen (Alemanya) i les poloneses Breslavia i Varsòvia; així com una major freqüència en altres 17 rutes.
La programació de Ryanair per a l'hivern 23/24 a València ofereix
sis avions base (el que suposa una "inversió de 600 milions de dòlars") i l'augment de freqüències en 17 rutes, incloent Milà, Roma, Pisa, Londres, París, Gran Canària, Marsella i Tenerife.
Segons han assenyalat en un comunicat, per a celebrar el llançament de la programació de Ryanair per a l'hivern 23/24 a València, l'aerolínia ofereix tarifes des de només 29,99 euros, disponibles únicament en la pàgina web i l'aplicació de Ryanair.
La country manager de Ryanair per a Espanya i Portugal, Elena Cabrera, ha assenyalat: "Aquesta programació d'hivern operarà en els 6 avions de Ryanair amb base a València, la qual cosa representa una inversió de 600 milions de dòlars i el manteniment de 180 llocs de treball altament remunerats de professionals de l'aviació, ja que Ryanair segueix impulsant la connectivitat, el turisme i l'ocupació a València".
Sobre este tema, l'alcaldessa de València, María José Catalá, s'ha reunit amb Cabrera, que li ha traslladat que Ryanair oferirà més de 375 vols setmanals. "L'aposta de les companyies àrees per València demostra el bon posicionament turístic que té la ciutat. El turisme és un sector clau per a l'economia de la nostra ciutat, crea riquesa i ocupació, i estem treballant de la mà del sector perquè l'impacte econòmic en la ciutat siga major i de més qualitat", ha manifestat en un comunicat.
En aquest sentit, l'alcaldessa ha informat que per a aquest hivern la ciutat estarà connectada amb 96 aeroports de 28 països a través de 29 aerolínies diferents. Així mateix, les places disponibles creixen fins a quasi 2.700.000, un 16% més que l'hivern passat.