MADRID, 30 Jun. (EUROPA PRESS) -
El seleccionador d'Alemanya, Julian Nagelsmann, ha descartat dimitir malgrat l'eliminació del combinat del Mundial d'Estats Units, Mèxic i Canadà 2026 en caure en el torn de penals del partit de setzens de final davant de Paraguai (1-1, 3-4), i ha qualificat de "broma" i "autèntic escàndol" que l'àrbitre anul·lara un gol a Jonathan Tah en la pròrroga.
"Vull continuar, estic disponible si la federació ho desitja. Tinc contracte fins al 2028 i ganes de preparar l'Eurocopa i la Lliga de Nacions. Si no és així, hauran de dir-m'ho. No soc dels qui fugen", ha declarat després del partit.
El tècnic afrontava la seua primera Copa del Món com a seleccionador després d'aplegar als quarts de final en el seu primer gran torneig, l'Eurocopa 2024, on l'equip va caure davant d'Espanya. Té contracte fins al cap de l'Eurocopa que se celebrarà al Regne Unit i Irlanda el 2028.