VALNCIA, 15 Feb. (EUROPA PRESS) -
La Comunitat Valenciana ha clarejat aquest dijous amb nuvolositat alta, segons ha informat l'Agncia Estatal de Meteorologia (Aemet), que ha indicat que les temperatures mínimes estaran per damunt de l'habitual en aquestes dates en mplies zones del territori.
A més, aquesta jornada podrien registrar-se precipitacions febles i disperses, ocasionalment amb tempestat, a últimes hores. També hi haur estrats baixos amb probables boires o bancs de boira matinals en el litoral.
Les temperatures aniran en lleuger descens o no patiran canvis, amb ascensos locals de les mínimes al ter nord i de les mximes a l'interior d'Alacant. Així, la ciutat d'Alacant anotar una mínima de 13C i una mxima de 19C; la de Castelló, d 12 i 19; i la de Valncia, d'11 i 19C.