VALÈNCIA, 3 Dic. (EUROPA PRESS) -
La Fundació Horta Sud ha tornat a convocar les ajudes 'Transformem en xarxa', dotades amb 200.000 euros i dirigides a organitzacions no lucratives dels municipis afectats per la dana, segons ha informat l'entitat en un comunicat.
Les ajudes tenen com a finalitat impulsar projectes que fomenten la col·laboració entre entitats i que afavorisquen el desenvolupament cultural, social i educatiu del territori, així com la cohesió comunitària i la revitalització de les poblacions locals, han recordat les mateixes fonts.
La convocatòria ha sigut possible gràcies al suport de Caixa Popular, Grupo Ugarte, Fundación Adey, Fundación Juan Entrecanales de Azcárate, Fundación Banco Sabadell, Fundación Bosch Aymerich, Fundación Caja Navarra, Fundación Gutiérrez Manrique (administrada per Fundación Caja de Burgos), Fundación Mediterráneo, Fundación Roviralta, Fundación Daniel & Nina Carasso, Florida Grup Educatiu, Lacomunicación, Milar-Comelsa i Col·legi Oficial d'Educadores i Educadores Sociales de la Comunitat Valenciana.
Una representació d'estes entitats col·laboradores constituirà el Comitè de Selecció, l'òrgan encarregat d'avaluar i triar els projectes que opten a les ajudes.
En la convocatòria es valorarà especialment que les iniciatives presentades complisquen criteris com la contribució a la recuperació de les comarques afectades, l'alineació amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l'Agenda 2030 i la capacitat de generar aliances i fomentar el treball en xarxa.
Les associacions poden presentar els seus projectes fins al 6 de gener de 2026 a través d'un formulari que, igual que les bases, estarà disponible al lloc web de la Fundació.