EUROPA PRESS ALICANTE - Archivo
ALACANT, 10 Nov. (EUROPA PRESS) -
Agents de la Policia Local d'Elx han detingut tres homes, de 20, 24 i 28 anys, com a presumptes autors de la sostració de dos gossos de caa després de suposadament traure'ls de les seues gbies en una finca de la pedania illicitana de les Bayas.
Una dotació policial va observar de matinada la circulació "sospitosa" d'un furgó en els voltants del carrer Rojals i el vehicle, en adonar-se de la seua presncia, es va internar en els carrers propers fins que li van perdre de vista, segons ha indicat l'Ajuntament illicit en un comunicat.
Després de localitzar el lloc on el vehicle havia sigut estacionat, els agents no van trobar a ningú en el seu interior, per sí van veure a un turisme que iniciava la maniobra per a marxar-se de la zona. Per aix, els efectius policials van donar l'alt al turisme i van identificar als seus ocupants, tres dels quals tenien restes de fang en els seus pantalons i un d'ells era el titular de la furgoneta.
En l'interior del vehicle hi havia cinc gossos i, en ser preguntats per la presncia dels animals allí, els ocupants van assegurar que havien estat "veient caar", malgrat que no ho practicaven, i van afirmar que els cans eren de la seua propietat.
Davant aquesta situació, els agents van comprovar la identitat dels animals i els implicats van canviar la seua versió, dient que tres dels gossos eren seus i altres dos els hi havien trobat.
Els policies van iniciar les gestions per a localitzar al titular dels gossos i una patrulla va confirmar que les casetes d'aquests animals, situades en un camp de les Bayas, estaven buides i amb signes d'haver forat els cadenats.
Davant aquests fets, les tres persones van ser detingudes i traslladades a dependncies policials. Per la seua banda, els gossos de la seua propietat van ser portats a la Protectora Municipal i els animals sostrets van ser retornats al seu propietari, després de formular la denúncia per robatori amb fora.