València dona un camió de bombers a Bombers pel Món per a ser utilitzat en la ciutat peruana de Talaia

L'Ajuntament de València dona un camió de bombers a l'ONG Bombers pel Món perquè siga utilitzat en la ciutat peruana de Talaia.
AYUNTAMIENTO DE VALÈNCIA
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 22 junio 2026 16:51

   VALÈNCIA, 22 Jun. (EUROPA PRESS) -

   L'Ajuntament de València ha donado un camió de bombers a l'ONG Bombers pel Món perquè puga ser utilitzat per bombers voluntaris de la ciutat de Talaia, a Perú, segons ha informat el consistori de la capital valenciana en un comunicat.

    Així, ha detallat que el donado és un camió d'extinció que compta amb tot l'equipament especialitzat per a atendre tant incendis forestals com a rescats aquàtics i excarceracions en vehicles.

    La iniciativa es completa amb formació específica que es realitzarà després de l'estiu, perquè els bombers de Talaia adquirisquen coneixements específics i concrets tant per a l'ús del camió com dels materials donados i puguen d'esta forma "afermar els seus coneixements de rescat i emergències".

    "Una aliança internacional basada en la solidaritat, l'intercanvi de coneixements i el compromís amb la protecció de les comunitats i el seu territori", ha assenyalat el regidor d'Emergències en la ciutat de València, Juan Carlos Caballero.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press