VALNCIA, 20 Sep. (EUROPA PRESS) -
Vithas té previst realitzar una inversió de 20 milions d'euros que anir destinada, principalment, a la renovació de diverses rees de l'Hospital Vithas Valncia 9 d'Octubre de Valncia, en concret les de maternitat, bloc quirúrgic, UCI i circuit de cirurgia major ambulatoria.
El pla contempla, també, la renovació de les habitacions i la millora tant de consultes externes, com en equipament de quirfan i de diagnstic d'alta tecnologia.
El director general del Grupo Vithas, el doctor Pedro Rico, ha presidit la I Jornada de Metges de l'Hospital Vithas Valncia 9 d'Octubre, en la qual l'entitat "ha afermat la seua aposta per tots els hospitals del grup a la Comunitat Valenciana".
"Aquest ambiciós pla d'inversions té com a objectiu reforar el lideratge de l'Hospital Vithas Valncia 9 d'Octubre en la sanitat privada de Valncia", ha afirmat Rico, que també ha asseverat: "Seguirem treballant perqu la política de qualitat i seguretat del Grupo Vithas proporcione la millor experincia pacient a tots els que confien en nosaltres i les seues famílies".
Igualment, ha assenyalat la importncia de Vithas One, l'innovador projecte de transformació digital en el qual est immersa la companyia i també l'Hospital Vithas Valncia 9 d'Octubre, perqu suposa "la implantació de noves solucions tecnolgiques i integracions amb l'objectiu de garantir el futur, tant per als pacients com per als empleats en termes de capacitat de desenvolupament, estabilitat i qualitat en el servici".