VALÈNCIA 2 Mar. (EUROPA PRESS) -
El cantant Francisco encarnarà al 'dolent' de 'Torrent 4', la nova lliurament de la popular saga cinematogràfica creada per l'actor i director Santiago Segura que arribarà a les pantalles en 3D el pròxim 11 de març.
Així, l'intèrpret valencià es ficarà a la pell de 'Rocamora', el roí de la història film. En el web de la pel·lícula s'explica amb humor l'elecció del cantant d'esta manera: "Si hi ha algunes paraules que ressonen en la ment de tots com un 'mantra' indeleble, estes són en concret Llatí, meitat senyor, meitat correcamins!. Paraules que no han abandonat mai a l'autor d'esta obra fílmica. És per esta raó que tindre el consagrat cantant Francisco per a interpretar al dolent del film està entre l'honor i la vendetta personal".
Francisco s'unix així a un cridaner elenc en el qual figuren cares tan conegudes com a Kiko Rivera 'Paquirrín', Betlem esteban, el Senyor Barragán, Fernando Esteso, David Fernández o Ana Obregón.
En una entrevista en la revista 'Fotogrames', Santiago Segura revela que la primera persona en la qual va pensar per donar vida al dolent de 'Torrent 4' ha estat Mario Conde "pel seu look" tot i que, al final, a l'exbanquer no li va interessar. El periodista Luis del Olmo ha estat la seua segona opció "perquè és un tipus alt amb una bona veu", assenyala el realitzador, que afegix que "ha estat impossible trobar un forat en la seua agenda".
El director afegix que també li va enviar el guió a l'expresident de la Generalitat valenciana i exministre de Treball, Eduardo Zaplana, tot i que al final l'elegit ha estat Francisco. "Qualsevol actor podia haver resolt molt bé esta papereta (Pepe Sancho, Carlos Larrañaga o Juan Luis Galiardo) però a mi m'agrada la sorpresa", justifica.
Francisco entrarà amb aquest paper a formar part del que la revista especialitzada denomina 'L'eix del mal torrentià', del qual han format part en títols anteriors Espartaco Santoni, José Luis Moreno, Fabio Testi i Fofito.