Gabilondo insiste en que ye posible un pactu n'Educación col PP

Ángel Gabilondo, sentado
Ep
Europa Press Asturias
Actualizado: lunes, 15 febrero 2010 12:23

BRUSELES, 15 de Febreru (EUROPA PRESS)

El ministru d'Educación, Ángel Gabilondo, insistió esti llunes en que ye posible un Pactu sobre Educación col Partíu Popular, porque les posiciones tán mui cerca en conteníos, como no que cinca a educación infantil o la Universidá. Sicasí, almitió que llograr un acuerdu va depender tamién de la coxuntura política.

En declaraciones a la so llegada al conseyu de ministros d'Educación de la UE qu'él preside esti llunes en Bruseles, Gabilondo esplicó que se ta trabayando seriamente sobre conteníos específicos como la educación infantil, la formación profesional o la Universidá. Tamos mui cerca en munches posiciones, añadió.

"Mientres esti asuntu nun se clausure, lo que facemos ye averar permanentemente posiciones", calcó, dempués d'insistir en qu'él ye namás ministru d'Educación y que decidir si a la fin ye pertinente o non pesllar un acuerdu corresponderá-y al presidente del Gobiernu, José Luis Rodríguez Zapatero.

No que se refier a les posibilidaes d'un pactu social de más envergadura, el ministru reconoció que ye un oxetivu más complicáu.

LA EDUCACIÓN, NEL CORAZÓN D'EUROPA.

Gabilondo preside esti llunes el so primer conseyu de ministros d'Educación de la UE, nel semestre de la presidencia española, y va abrir l'alderique sobre cuála tien de ser la orientación de la Educación a nivel comunitariu y establecer aiciones concretes pal 2020, amás de realizar un balance de los últimos años.

El ministru español reconoció que queda muncho por facer pa cumplir l'oxetivu de facer d'Europa una de les economíes de la conocencia más fuertes del mundu. En concretu, refirióse a les árees d'investigación, innovación y ciencia, nes qu'Europa nun tien formaos los cuadros abondos.

Por ello, abogó por "asitiar la Educación nel corazón de les polítiques europees y tamién nel corazón d'una economía sostenible". Ente los retos qu'apuntó Gabilondo figuren la formación permanente y la formación cualificada, pero tamién fomentar l'espíritu emprendedor y dar cohesión social a Europa. Algo que, n'opinión del ministru, "ye determinante pa encarar la crisis económica y de valores actual".

Contenido patrocinado