Más de 100 delegaos sindicales del Bancu CCM protesten en Cuenca contra'l "despotismu" de Caxastur

Bancu CCM
Europa Press
Europa Press Asturias
Actualizado: jueves, 30 junio 2011 20:06

CUENCA/UVIÉU, 30 de Xunu (EUROPA PRESS)

Más d'un centenar de delegaos sindicales del Bancu CCM concentráronse esti mediudía frente a les puertes de la sede del Banco Castilla La Mancha, nel parque de San Julián de Cuenca, pa denunciar el "despotismu" y "l'arbitrariedá" cola que según los sindicatos, la dirección de Caxastur trata a los emplegaos del bancu.

Ente bocines y pancartes con lemes como 'Contra los abusos d'autoridá' o 'Pola dignidá de los trabayadores", representantes de Comisiones Obreres, UXT, CSICA y CSI.F denunciaron que les decisiones impónense sin posibilidá de negociar.

Ye por ello qu'esixeron que se "reoriente" la relación ente la dirección de Caxastur y los sindicatos, con cuenta de meyorar el clima llaboral na entidá.

En declaraciones a los medios, el responsable de Comisiones Obreres, Fernando Botica, encamentó a la dirección de la entidá asturiana reunise colos sindicatos, una reunión, que según Botica, vienen reclamando dende febreru y na que quieren "poner en común esti clima y esti estáu".

Nesti sen, llamentó que nun tienen interlocutores válidos nel Banco CCM; reconoció que tienen contactu col director xeneral del Banco CCM y col director de Recursos Humanos "pero sin dicilo, lo que tán proyectando ye que nun tienen nenguna capacidá, nin delegación atribuyida y entós, nun hai posibilidaes pa resolver nengún de los conflictos".

Botica, que remarcó que los sindicatos nun quieren "coxestionar la caxa" porque "sabemos cuál ye'l nuesu puestu", defendió que los cuatro sindicatos de CCM "fueron elementos determinantes pa sacar alantre'l proyectu d'integración".

Nesta llinia, manifestó que güei ratificámonos nesa apuesta pero "tien que facese baxo un clima distintu, baxo unos parámetros de relaciones llaborales equilibraos, oxetivos y d'implicación".

INCUMPLIMIENTU DEL PROYECTU D'INTEGRACIÓN

El responsable sindical llamentó amás que se tán incumpliendo les condiciones contemplaes nel proyectu d'integración presentáu por Caxastur. "Ta faciéndose un usu abusivu en materia de tresllaos, tán zarrándose oficines más allá de les que tenía previstu'l proyectu, too de forma unillateral, según ellos, colos mínimos esixíos pola Llei", señaló.

Botica aseguró que los sindicatos nun puen informar a los trabayadores de los cambios de plantiya o d'ubicación que lleguen dende la entidá asturiana. Amás, estos cambios n'ocasiones, dixo, avísense con malpenes 24 hores d'antelación.

De la mesma, indicó qu'esta postura de "prepotencia y soberbia" foi habitual na entidá asturiana hasta antes de la integración de CCM, y aseguró que la situación tien que reconducise, antes qu'afecte a los 6.500 trabayadores que van pasar a formar parte del nuevu grupu tres la fusión de Caxastur coles caxes de Cantabria y Estremadura.

El representante sindical aseguró amás, que la xestión de Caxastur ta "indignando" tanto al Gobiernu rexonal, como a los empresarios y trabayadores vinculaos con CCM. Asina, dixo, esto ye "un llamáu d'atención" pa que'l proyectu de la entidá nun fracase.

XUBILACIONES

D'otru llau, Fernando Botica señaló que les prexubilaciones pactaes nel acuerdu d'integración van desarrollase según lo previsto. Tres la so aprobación n'asamblea, van empezar a executase a lo llargo del próximu mes de xunetu.

Contenido patrocinado