El Principáu concede 449.800 euros n'ayudes p'asesorar a 889 esplotaciones agraries

Archivo - Zona rural, PAC, agricultura, ganadería.
EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press Asturias
Publicado: jueves, 3 julio 2025 9:47

   UVIÉU, 3 Jul. (EUROPA PRESS) -

   La Conseyería de Mediu Rural y Política Agraria concedió 449.826 euros n'ayudes pa emprestar servicios d'asesoramientu a 889 pequeñes y medianes esplotaciones agraries. El Boletín Oficial del Principáu d'Asturies (BOPA) publicó esti xueves el resolvimientu correspondiente.

   L'asesoramientu a les esplotaciones asúmenlu ocho cooperatives, sociedaes agraries de tresformamientu y organizaciones profesionales del sector que cunten con personal técnicu cualificáu en distintos puntos del territoriu.

   Según indicó'l Principáu en nota de prensa, esti serviciu gratuitu "supon una importante ferramienta pa sofitar la viabilidá de los negocios", yá que contribúi a la meyora de les resultancies económiques y de la xestión ambiental. Tamién facilita l'adaptación a la nueva normativa y ufierta respaldu en materia dixital, y conseyu a los titulares de les esplotaciones na adaptación al cambéu climáticu.

Contenido patrocinado