BARCELONA 11 Jun. (EUROPA PRESS) -
Panrico estudia entre les seves opcions de futur la venda d'Artiach, després d'haver rebut els últims mesos mostres d'interès per part de diverses empreses nacionals i internacionals, ha informat la companyia.
Panrico vol "analitzar acuradament totes les possibilitats" per prendre la decisió més convenient per a la companyia, i ha contractat Rothschild/Rabobank per fer aquesta revisió estratègica, segons ha publicat Expansió.
Amb tot, la companyia destaca que "encara no s'ha pres cap decisió ni s'ha establert un calendari per prendre-la".
Panrico parla de "gran atractiu" d'Artiach, que inclou marques com Marbú, Chiquilín, Dinosaurus, Effective i Filipinos (les tres primeres es troben entre les Top Ten del sector).
Alhora, assenyala que Panrico està implicat "al 100% en el compliment del seu pla estratègic amb l'objectiu de garantir la supervivència del grup i el màxim nombre de llocs de treball".
La setmana passada, Panrico, que fabrica marques com Donuts i Bollycao, va arribar a un acord laboral per al tancament de la planta de Sevilla, que preveu trasllats a altres centres de treball, prejubilacions i baixes incentivades.