Joaquin Corchero / Afp7 / Europa Press
MADRID, 6 Nov. (EUROPA PRESS) -
L'aerolínia valenciana Air Nostrum, que el dissabte va deixar a més de mig centenar de passatgers en terra en l'Aeroport de Peinador, a Vigo, per a embarcar a la plantilla del Sevilla FC, ha demanat disculpes pel succet i ha anunciat que compensar als viatgers "per les molsties causades" per l'incident, "un lamentable error atribuble únicament a la companyia".
"Air Nostrum lamenta profundament el perjuí ocasionat als passatgers del vol IB8869 Vigo-Madrid per un lamentable error atribuble únicament a la companyia. La setmana vinent contactarem amb cadascun dels passatgers afectats per a compensar-los per les molsties causades. Nostres més sinceres disculpes", va indicar la filial regional d'Iberia en un comunicat.
El vol IB8869 amb destinació Madrid tenia previst el seu enlairament de la ciutat gallega a les 21.40 hores, per les rones condicions meteorolgiques registrades també en la capital espanyola van fer que l'avió previst per al trajecte no aterrara en Peinador fins a les 22.15 hores.
Al seu torn, l'aparell que anava a portar a l'expedició nervionense a Sevilla va patir una avaria i va ser declarat no apte per a volar. La companyia va donar preferncia a l'equip andalús i li va cedir lloc en el ja esmentat vol IB8869, l'últim fixat per al dissabte, deixant a més de 80 passatgers en terra.
Segons relaten els afectats, Air Nostrum solament va oferir als passatgers la possibilitat d'eixir amb autobús per carretera cap a Madrid el diumenge a les 8.00 hores o esperar el dilluns per a prendre un altre avió, la qual cosa va ocasionar que aquest s'amuntegaren en els mostradors de Peinador per a fer les corresponents reclamacions.