VALÈNCIA, 27 Jun. (EUROPA PRESS) -
La delegada del Govern a la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha insistit que l'Executiu de Pedro Sánchez treballa "des de fa setmanes" per a garantir el "present i futur" de Ford Almussafes.
Bernabé s'ha pronunciat així en declaracions als mitjans de comunicació després d'assistir a la presentació de policies que reforçaran la plantilla de la Policia Nacional a la província de València durant l'Operació Estiu 2024, en ser preguntada pel futur de Ford Almussafes.
La delegada ha reafirmat les paraules que va pronunciar ahir a València la ministra d'Inclusió, Elma Saiz, i ha subratllat que el Govern "ja treballa intensament en les últimes setmanes amb l'empresa i amb els sindicats per a garantir el present i el futur de la factoria".
"És un treball intens --ha repetit-- que ve desenvolupant-se des de fa setmanes, en el qual el Govern està compromés, com ho ha estat sempre. El Govern de Sánchez és el que més ha protegit els treballadors en el país. Ho vam fer en els moments més difícils de pandèmia i ho seguim fent", ha dit.