CASTELLÓ, 19 Feb. (EUROPA PRESS) - -
L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha assenyalat hui que l'Ajuntament organitzarà la pròxima Fira del Llibre a la capital de la Plana en contacte amb els llibreters. "Hi haurà Fira del Llibre amb o sense ajudes", ha afegit.
Així s'ha pronunciat l'alcaldessa en una roda de premsa en la qual ha informat sobre els projectes que presentarà el consistori per a ser finançats amb fons europeus en ser preguntada per la pròxima edició de la Fira del Llibre.
"Volem ajudar a un sector com és el dels librers que també ha resultat molt afectat per la dana", ha explicat Carrasco, qui ha assenyalat que s'han plantejat dos possibles escenaris per a la celebració de la Fira del Llibre: la plaça Santa Clara i el parc Ribalta.
En qualsevol cas, ha apuntat que "es decidirà el millor emplaçament per a afavorir les vendes".