Eduardo Parra - Europa Press
MADRID, 27 Nov. (EUROPA PRESS) -
El diputat de Compromís adscrit al grup plurinacional de Sumar, Alberto Ibáñez, ha demanat este dijous que l'exministre i exsecretari d'Organització del PSOE, José Luis Ábalos, que deixe de dedicar-se a "escampar merda" contra el Govern i es limite a donar explicacions per la trama de les mascaretes davant del Tribunal Suprem.
"Jo crec que el senyor Ábalos el que hauria de fer és donar explicacions en el jutjat", ha manifestat Ibáñez després que l'exministre, adscrit al Grup Mixt, acusara este dimecres a la vicepresidenta segona i ministra de Treball, Yolanda Díaz, d'allotjar en el seu habitatge oficial a persones no autoritzades.
"Crec que els valencians sabem molt bé quin és la trajectòria del senyor Ábalos, i ens avergonyix bastant", ha postil·lat Ibáñez en els passadissos del Congrés.