Condemnat un home a huit anys de presó per robar en huit vivendes de Castelló, Benicàssim i Borriol

Archivo - Arxiu - Ciutat de la Justícia de Castelló
GVA - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 2 junio 2026 15:29

   CASTELLÓ, 2 Jun. (EUROPA PRESS) - -

   La Secció Primera de l'Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a huit anys de presó a un home que va entrar a robar en vuit habitatges de Castelló, Benicàssim i Borriol entre els mesos d'abril i juny del 2025, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

   La Sala, que va dictar la sentència després que la Fiscalia i la defensa del condemnat presentaren un acord pel qual el lladre reconeixia els fets i es mostrava conforme amb la pena, li considera autor de dos delictes continuats de robatori amb força a casa habitada.

   El penat haurà d'indemnitzar a cadascuna de les víctimes amb les quantitats en les quals es valoren les joies sostretes en cada casa, imports que oscil·len entre els 3.000 i els 17.500 euros, així com pels danys causats per a accedir als immobles.

   Els fets van començar el 14 d'abril del 2025, quan el condemnat, amb antecedents penals per fets similars, va accedir a quatre habitatges de Benicàssim després de saltar les respectives tanques perimetrals.

   En dos d'elles no va poder accedir a l'interior encara que va provocar danys en els tancaments en intentar entrar. En les altres dues, es va apoderar de joies, rellotges i fins a 800 euros diners en efectiu.

   Durant el mes de juny del mateix any, l'home va fer el propi amb altres quatre cases situades a Castelló de la Plana i a Borriol. En una d'elles, en el Grau de Castelló, va ser sorprès pel fill de la propietària.

   A altres dos vivendes sí va poder accedir i es va apoderar de joies, rellotges i aparells electrònics per valor de 3.800 i 17.500 euros, respectivament. No va aconseguir accedir a un quart immoble, però va provocar desperfectes en fracturar dues finestres. La sentència no es pot recórrer.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press