Un contenidor carregat amb material d'ajuda humanitària partirà esta setmana des del Port de València a Benín

Contenidor d'ajuda humanitària
CENTRO PORTUARIO
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 10 noviembre 2025 14:55

   VALÈNCIA, 10 Nov. (EUROPA PRESS) -

   Un contenidor carregat amb material d'ajuda humanitària partirà esta setmana des del Port de València amb destinació a Benín, en el marc d'una nova acció solidària que té com a punt de partida la donació del contenidor per part d'APM Terminals i Maersk.

    La companyia ha volgut contribuir de forma directa a esta iniciativa "reafirmant el seu compromís amb la sostenibilitat i la responsabilitat social dins de l'àmbit portuari", ha indicat l'entitat en un comunicat.

   L'enviament es realitza en col·laboració amb el Centre Portuari d'Ocupació de València (CPEV), el Grup Grimaldi, València Terminal Europa i la Fundació Junts per la Vida, que desenvolupa diversos projectes de suport a la infància en països com Benín o Ucraïna. A més, el Grup Torres ha participat activament en les labors de transport i gestió logística, facilitant l'operativa necessària per a fer possible l'expedició del contenidor.

    La setmana passada va tenir lloc l'acte de recepció i càrrega del contenidor en les instal·lacions de València Terminal Europa, amb la presència de representants de les entitats implicades: l'Head of Labor Relations en APM Terminals Spanish Gateways, Miguel Ruíz; el director gerent del CPEV, Daniel Llera; el sotsdirector i responsable de Servicis Jurídics i Relacions Laborals del CPEV, José Francisco Pardo; el Line Manager WAF en Grimaldi Logística, Ezequiel Clérigues; Oscar Rosegue, de València Terminal Europa; la presidenta de la Fundació Junts per la Vida, Clara Arnal, i la coordinadora de voluntariat de la Fundació, Maite Díaz.

   Esta iniciativa dona continuïtat a la col·laboració que aquestes empreses mantenen des d'anys arrere amb la Fundació Junts per la Vida. El 2018 i el 2023, aquestes entitats ja van enviar un contenidor de 30 tones i 40 peus carregat amb material informàtic, metge, esportiu i escolar, que després de ser condicionat es va convertir en dos aules de formació professional a Benín.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press