Detinguda una dona que va denunciar falsament ser víctima d'estafa per a no anar-se del pis que ocupava a Gandia

Va afirmar als agents que havia formalitzat un contracte de lloguer i pagat 7.000 euros per a arrendar l'habitatge

Archivo - Detingut després de caure-li de la butxaca set mòbils sostrets quan forcejaba amb una de les víctimes
CNP - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 18 septiembre 2025 17:16

   VALÈNCIA, 18 Sep. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia a una dona de 24 anys com a presumpta autora dels delictes de falsedat documental, simulació de delicte i ocupació de bé immoble. La jove suposadament va denunciar de forma falsa haver sigut estafada amb el lloguer d'un habitatge, en la qual realment residia com a ocupa, amb l'objectiu de no abandonar-la, segons ha informat la Policia en un comunicat.

    L'ara detinguda va denunciar davant de la Policia Nacional que cercava un pis de lloguer i, després de visitar un, va formalitzar amb el supòsit propietari un contracte d'arrendament i va abonar 7.000 euros en efectiu, adjuntant a la seua denúncia el presumpte contracte.

    Posteriorment, el legítim propietari, a través d'un representant, li hauria informat que es trobava com a ocupa en el domicili i, segons l'ara arrestada, li va rebaixar la potència de llum, li va trencar els comptadors d'aigua i va contractar a una empresa de desocupació a fi d'aconseguir que abandonara l'habitatge, segons la seua versió.

    Agents de la Policia Nacional van acudir al domicili, després de ser alertats pel propietari quan es va adonar que li havien ocupat l'habitatge i en este moment la jove els va manifestar que havia sigut estafada amb el lloguer i que abandonaria l'habitatge "al més prompte possible".

   Les investigacions dels agents van permetre esbrinar que el contracte d'arrendament presentat per la denunciant era fals, ja que les signatures haurien sigut realitzades per la jove i les dades del presumpte arrendador no es corresponien amb els de cap persona.

    Finalment, la pròpia jove va manifestar voluntàriament als policies que tot el relatat en la seua denúncia era fals i que la va interposar per a evitar la seua eixida de l'habitatge que havia ocupat. Per tot això, els agents la van detenir com a presumpta autora dels delictes de falsedat documental, simulació de delicte i ocupació de bé immoble. L'arrestada ha sigut posada en llibertat una vegada sentida en declaració, després de ser advertida de l'obligació legal de comparèixer davant de l'autoritat judicial quan siga requerida.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press