Detingut un home acusat de robar i agredir a una persona a Sogorb

Archivo - Arxiu - Cotxe patrulla de la Guàrdia Civil
GC - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 1 octubre 2026 13:03

   CASTELLÓ, 1 Oct. (EUROPA PRESS) - -

   La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 28 anys com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència comès en la localitat de Sogorb, després d'una actuació desenvolupada en col·laboració amb la Policia Local, segons ha informat l'institut armat en un comunciado.

   Els fets investigats es van produir durant la matinada del passat 18 de setembre, quan la víctima, un home de 34 anys, va ser abordada i agredida físicament pel presumpte autor, que li va propinar diversos colps i puntades i li va sostraure diners en efectiu, un telèfon mòbil d'alta gamma i la medicació que necessitava per al seu tractament habitual.

    Les gestions realitzades per la Guàrdia Civil han permès identificar al presumpte autor i establir un dispositiu per a la seua localització. Finalment, la nit del passat 27 de setembre els agents van localitzar al sospitós, que, en adonar-se de la presència policial, va tractar d'abandonar el lloc a la carrera, encara que finalment va poder ser interceptat i detingut.

    Al detingut li constaven antecedents per fets de similar naturalesa. El detingut, juntament amb les diligències instruïdes, ha sigut posat a la disposició de la Secció Civil i d'Instrucció del Tribunal d'Instància de Sogorb.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press