POLICÍA NACIONAL - Archivo
ALACANT, 12 Mar. (EUROPA PRESS) -
La Policia Nacional ha detingut un home de 43 anys per presumptament agredir sa mare i amenaar-la amb un ganivet a la seua casa, al districte nord d'Alacant.
L'home, posteriorment, es va tancar al domicili i va impedir l'entrada dels agents, als quals va arribar a ruixar amb gas pebre.
Els fets van ocórrer dissabte passat, quan cap a les 14.00 hores la Policia Nacional va rebre l'avís per part de la mare de l'home, qui va aconseguir fugir de la casa, segons ha avanat 'Todo Alicante' i han confirmat a Europa Press fonts policials.
L'ara arrestat presumptament va comenar a amenaar sa mare esgrimint un ganivet i, quan la dona es va disposar a eixir de l'habitatge, l'home va arribar a agredir-la, per finalment ella va aconseguir eixir de la casa i avisar dels fets, han informat les mateixes fonts.
L'home sembla que "havia consumit substancies estupefaents i es trobava molt agressiu i nerviós". Quan els agents es van personar a l'habitatge, l'home els va rebre "de forma agressiva" i va tractar d'impedir la seua entrada, collocant mobles a la porta per a evitar que poguera obrir-se. A més, presumptament va ruixar als agents amb gas pebre.
Quan els policies van aconseguir entrar al domicili, l'home es trobava en la balconada, amb la vidriera tancada, part del seu cos fóra i un ganivet en les mans. Finalment, els agents van aconseguir tranquillitzar-lo i reduir-lo.
A l'habitatge, es van intervindre quatre ganivets, un esprai i van trobar restes de substncies estupefaents. L'home, de 43 anys i nacionalitat espanyola, va ser detingut i traslladat a un hospital psiquitric per a la seua valoració i allí es va dur a terme la custdia policial.