Detinguts dos homes acusats d'agredir sexualment a una menor després de subministrar-li alcohol

Agents de la Policia Nacional en imatge d'arxiu
CNP
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 9 julio 2024 17:27

   VALNCIA, 9 Jul. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Policia Nacional han detingut a Sagunt a dos homes de 33 i 22 anys com a presumptes autors d'un delicte d'agressió sexual amb penetració a una menor de 16 anys després de subministrar-li substncies alcohliques. Grcies a la rpida intervenció dels agents, s'ha aconseguit la identificació i posterior detenció dels presumptes agressors.

    Segons ha informat la Prefectura Superior en un comunicat, les perquisicions van arrancar a mitjan mes de juny per part de la Unitat de la Família i Atenció a la Dona (UFAM) de la Comissaria de Sagunt, en tenir coneixement d'una suposada agressió sexual a una menor de 16 anys a la zona de la platja del Port de Sagunt.

    La menor anava acompanyada per una amiga quan, en un moment de la nit, van conixer a dos individus, que suposadament van aprofitar per a emborratxar a la víctima després de marxar-se l'altra jove. La xica, la voluntat de la qual va quedar anullada per la ingesta d'alcohol, va ser traslladada fins al domicili d'un d'ells on suposadament va ser agredida sexualment per tots dos en diferents moments.

    Després d'eixir de l'habitatge "completament atordida i confusa", la menor es va dirigir a un parc prxim, on altres joves la van auxiliar i van contactar amb els servicis d'emergncia. Una patrulla de la Policia Nacional es va personar immediatament en la zona i va demanar la presncia de personal sanitari per a traslladar a la xica a un centre hospitalari.

   Els agents van activar el protocol d'atenció integral sanitria i judicial a víctimes d'agressions sexuals i van donar coneixement a la UFAM de la Comissaria de Sagunt, qui es va fer crrec de les investigacions i va poder identificar i detenir rpidament als dos presumptes agressors sexuals.

    Els detinguts, de nacionalitat colombiana i veneolana, sense antecedents policials, després de passar a disposició judicial van ser posats en llibertat amb mesures cautelars: s'ha decretat una ordre d'allunyament de la víctima i la retirada del passaport i prohibició d'eixida del territori nacional, segons la Policia.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press