Ferits un jove i una menor en un accident entre un cotxe i una autocaravana en la CV-500

Archivo - Arxiu - SAMU a les portes de l'Hospital La Fe en imatge d'arxiu
GVA - Archivo
Publicado: martes, 22 abril 2025 18:56

   VALÈNCIA, 22 Abr. (EUROPA PRESS) -

   Un home de 29 anys i una xiqueta de 6 anys han resultat ferits este dimarts a la vesprada en un accident entre un cotxe i una autocaravana en la CV-500, a la província de Valencia.

   L'avís del sinistre s'ha rebut sobre les 15.10 hores en el quilòmetre 7 d'esta carretera, on s'han mobilitzat un Suport Vital Bàsic (SVB) i un SAMU, informa el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).

   L'equip mèdic ha assistit per politraumatisme al jove, traslladat en SAMU a l'Hospital La Fe, i per contusió toràcica a la xiqueta, traslladada per SVB a l'Hospital Clínic.

Contador

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià