Les vendes de la indústria descendeixen a la Comunitat un 0,3% al febrer

Un home treballa en l'elaboració de torrijas
Rafael Bastante - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 18 abril 2024 10:55

   VALNCIA, 18 Abr. (EUROPA PRESS) -

   La xifra de negocis de la indústria es va reduir a la Comunitat Valenciana un 0,3 per cent al febrer respecte al mateix període de l'any anterior, dos punts de diferncia amb la mdia nacional, que va ser de l'1,7%, segons ha informat l'Institut Nacional d'Estadística (INE).

   Balears (+15,1%), Andalusia (+13,8%) i Canries (+8,5%) van ser les que van registrar majors increments en la xifra de negocis al febrer, mentre que en el costat contrari se situen País Basc, Astúries i Cantbria amb les caigudes més grans d'un 10%, 8,2% i un 2,9%, respectivament.

    En el que va d'any, la xifra de negocis de la indústria ha descendit un 1,9% a la Comunitat Valenciana, 3,5 punts de diferncia amb la mdia nacional (1,6%).

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press