L'incendi forestal a Bunyol que ha obligar al desallotjament d'habitatges continua actiu amb evolució positiva

1007923.1.260.149.20250911100347
Vídeo de la noticia
Bombers treballen a Bunyol - BOMBEROS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: jueves, 11 septiembre 2025 10:03

   VALÈNCIA, 11 Sep. (EUROPA PRESS) -

   L'incendi forestal declarat a Bunyol que va obligar al desallotjament de diversos habitatges roman actiu encara que la seua evolució a la nit ha sigut positiva, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers.

   Així, durant la nit han treballat diversos efectius per a sufocar el foc, que no està estabilitzat, han indicat les mateixes fonts. Hui de matí s'han efectuat relleus i treballen ala zona quatre unitats de bombers forestals; quatre autobombes; sis brigades forestals de Bombers; i dos coordinadors forestals.

   L'incendi es va declarar ahir dimecres, al voltant de les 20.28 hores, a les rodalies de la Fuente del Ciprés a Bunyol. El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat Valenciana va establir a les 20.56 hores la situació 1 del Pla Especial Enfront del Risc d'Incendis Forestals (PEIF).

   Com a conseqüència de l'incendi es van desallotjar algunes vivendes disperses de manera preventiva, encara que no hi havia risc ni per a les persones ni les cases. Creu Roja va activar un Equip de Resposta Immediata davant d'Emergències (ERIE) al Pavelló Municipal de la localitat.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press