Rober Solsona - Europa Press
ALACANT, 2 Oct. (EUROPA PRESS) -
El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha mostrat "absoluta tranquil·litat" respecte al dossier en el qual suposadament s'arrepleguen presumptes irregularitats que li afectarien a ell i al seu entorn, al mateix temps que ha acusat al PSPV de "difamar", ha assegurat que està centrat a millorar "la qualitat de vida dels valencians" i ha reivindicat la seua exemplaritat en política: "No tinc res que amagar".
D'esta manera l'ha manifestat, en declaracions als mitjans este divendres en Fira Alacant, després que Morant anunciara que els socialistes valencians interposaran una denúncia davant de la Fiscalia Anticorrupció, després d'haver rebut este dossier, a causa de "la gravetat dels fets arreplegats en el famós" document.
"El PSOE representa el que està passant hui a Espanya respecte al Congrés dels Diputats i el problema en la vivenda es representa molt bé a la Comunitat Valenciana. El PSOE a la Comunitat Valenciana no té projecte algun", ha expressat, alhora que ha retret als socialistes que, durant el Debat de Política General celebrat esta setmana, "no van fer cap proposta".
"Només difamar, només insinuar sempre irregularitats, sempre pensant en dossiers, en les cloacas, en els 'informes Leire'. En fi, jo crec que el PSOE no és ja alternativa a la Comunitat Valenciana", ha verbalitzat el cap del Consell, que ha insistit a mostrar-se "molt tranquil" respecte al dossier sobre ell i el seu entorn. "Que investiguen el que hagen d'investigar", ha reptat als socialistes.
En tot cas, Pérez Llorca ha defensat que durant "tota la vida" que s'ha "dedicat a l'activitat pública" ho ha fet "sempre des d'un punt de vista exemplar". "Per tant, no tinc res que amagar. Estic centrat a oferir una millora a la qualitat de vida de tots els valencians i totes les valencianes. El vaig demostrar el dilluns en este Debat --de Política General--. Tenim projecte de futur a la Comunitat Valenciana i en això estic centrat", ha resolt.