SINDICAT ESTUDIANTS PAÍS VALENCI
VALNCIA, 8 Mar. (EUROPA PRESS) -
Estudiants han recorregut aquest divendres, Dia de la Dona, la ciutat de Valncia en una marxa que ha exigit que es deixe de negar la violncia masclista i que, a més, ha mostrat el suport del collectiu feminista al poble de Gaza.
La manifestació, convocada pel Sindicat d'Estudiants, ha partit de la Facultat d'Histria després d'una pancarta en la qual es podia llegir el lema 'Ens continuen matant i violant.
Amb aquesta acció es pretén denunciar que persisteix "una plaga d'agressions sexuals contra xiquetes i xiques molt joves, que hi ha centenars de denúncies arxivades judicialment i maltractadors en el carrer o que milers de dones són víctimes de la tracta".
"I mentre aquesta escalada de violncia continua, l'extrema dreta del Partit Popular i Vox insisteix en el seu discurs negacionista i masclista contra les dones i el collectiu LGTBI, i riu del feminisme all on governen", lamenten des del sindicat estudiantil.
Els assistents han cridat que "es va acabar" i han animat a seguir la lluita per a "no carregar mai més amb la desigualtat i la submissió".