Mazón, sobre la declaració de Pradas i Argüeso: els processos judicials "es respecten sempre i hui no és una excepció"

Archivo -  El president de la Generalitat, Carlos Mazón (e), i l'exconsellera de Justícia i Interior, Salomé Pradas (d), en una imatge d'arxiu
Rober Solsona - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 11 abril 2025 14:03

   SANT JOAN D'ALACANT (ALACANT), 11 Abr. (EUROPA PRESS) -

   El president de la Generalitat, Carlos Mazón, ha insistit en el "total respecte" que l'administració autonòmica que dirigix mostra "sempre" al procés del jutjat d'instrucció número tres de Catarroja que investiga la gestió de la dana del 29 d'octubre i on este divendres declaren l'exconsellera de Justícia i Interior Salomé Pradas i l'exsecretari autonòmic d'Emergències Emilio Argüeso en qualitat d'investigats. Els processos judicials "es respecten sempre i hui no és una excepció", ha argumentat.

    Així s'ha manifestat el cap del Consell tant a la seua entrada com a l'eixida del Centre Doctor Esquerdo de Sant Joan d'Alacant, on ha assistit a la signatura del conveni marque de col·laboració entre la Conselleria de Sanitat i la Diputació provincial per a l'atenció sanitària integral en matèria de salut mental i de pacients crònics i de llarga estada.

   Després de finalitzar l'acte, quan ja ha transcendit que Pradas ha declarat davant de la jutgessa que no dirigia res i que no tenia experiència ni coneixements en emergències, el president, a preguntes dels mitjans, ha reiterat que els processos judicials "es respecten sempre i hui no és una excepció" i que "és el que correspon fer".

   Mazón, que tampoc ha contestat als periodistes a la pregunta de per què va nomenar consellera a Pradas, s'ha limitat a dir tant en arribar com en marxar del centre que "hui és un dia molt bonic" i "molt important" per a la salut mental, "que estava oblidada a la Comunitat Valenciana i en la província d'Alacant". "Hem signat un conveni històric i seguim treballant en tots els sentits", ha emfatitzat.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press