Alberto Paredes - Europa Press
BARCELONA, 13 Mar. (EUROPA PRESS) -
El president de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón, ha dit textualment que veu desesperació política en el PSOE en voler "fer pagar políticament" a la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso, per la investigació fiscal a la seua parella.
Ho ha dit hui en declaracions als mitjans després d'una conferència titulada 'Comunitat Valenciana, liderant el Mediterrani' a la seu de Foment del Treball a Barcelona, en el marc de la visita que Mazón realitza a Catalunya.
"Si hi ha algú que tinga alguna qüestió de tipus fiscal amb Hisenda, doncs espere que la resolga, però fer pagar, o voler fer pagar políticament a la seua parella, manifesta la desesperació política en què està el Partit Socialista", ha afegit.