FACEBOOK POLICÍA LOCAL DÉNIA
ALACANT, 5 Feb. (EUROPA PRESS) -
Un dofí que ha sigut trobat encallat este dijous en una platja de Dénia ha mort, segons han informat fonts municipals consultades per Europa Press.
Un veí, després de trobar a l'animal, ha avisat a les autoritats. Posteriorment, la Policia Local ha donat part a la Unitat de Rescat Marí de l'Oceanogràfic, que s'ha desplaçat fins a la zona amb un equip de veterinaris per a fer-se càrrec de la situació.
Segons les mateixes fonts, l'animal, amb mostres aparentment d'un procés víric natural, finalment ha mort. Ara se li practicarà la necropsia.
Les autoritats han recordat a la ciutadania que, si es troba davant d'un cas similar, ha de cridar al telèfon d'emergències 112 i no manipular a l'animal.
Igualment, han agraït la "ràpida actuació ciutadana, fonamental en este tipus de situacions, així com el treball especialitzat dels equips de rescat".