Podem i EU confluiran en les autonòmiques i segellen 50 pactes locals mentre "tanquen detalls" a València

Illueca ser el candidat a la Generalitat i Pérez Garijo, la número 2 i Podem encapalar la llista a les tres províncies

Presentació de l'acord entre Podem i EU per a les prximes eleccions del 28
ROBERSOLSONA/EUROPA PRESS
Europa Press C. Valenciana
Publicado: miércoles, 5 abril 2023 13:40

   VALNCIA, 5 Abr. (EUROPA PRESS) -

   Podem i Esquerra Unida confluiran en les prximes eleccions autonmiques del 28M i, a més, han tancat pactes locals per a acudir junts en uns 50 municipis. Entre ells, encara no es troba Valncia, on es treballa per a "tancar detalls".

   L'acord utilitzar la marca "Unides Podem-Esquerra Unida". Les dos formacions han aconseguit un pacte que suposar que Héctor Illueca (Podem) encapalar la candidatura a la Generalitat; aquesta formació també ostentar tots els caps de llista i Esquerra Unida tindr el número dos a Alacant i Valncia i el tres a Castelló. Rosa Pérez Garijo ser el dos per Valncia, per tant.

   Finalment, l'acord autonmic s'ha deslligat del municipal, encara que han aconseguit mig centenar de pactes locals i altres 30 amb més confluncies. Sí hi haur candidatura conjunta a Alacant, Castelló de la Plana i Elx, per de moment no a Valncia.

   En concret, el candidat a la Generalitat ser Héctor Illueca (Podem), que ocupar el número u per Valncia; seguit de Rosa Pérez Garijo (EU) en el número dos; Carmen Collado el tres i Carles Fons (Podem).

   A Alacant, la candidata ser María Teresa Pérez (Podem) i al número dos, Estefanía Blanes (EU) i el tres és Álex Aguilar. Marisa Saavedra (Podem) encapalar la llista a Castelló, Irene Gómez (Podem) ser la número dos i el tercer lloc de la llista l'ocupar Esquerra Unida amb Silvia Peris.

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià