À Punt retransmet l'elecció de les Corts d'Honor de les Falles 2027

Ferran Cano
À PUNT
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 22 septiembre 2026 13:00

   VALÈNCIA, 22 Sep. (EUROPA PRESS) -

   À Punt retransmetrà dissabte que ve des de l'escenari de l'auditori Roig Arena de València, per segon any consecutiu, l'elecció de les Corts d'Honor de Falles 2027, segons ha informat la cadena en un comunicat.

   La retransmissió començarà en directe a partir de les 18.30 hores i serà presentada pel periodista Ferran Cano. Amb ells estaran les reporteres Berta Bàidez i Claudia Argent a peu d'escenari per a polsar l'ambient.

   Enguany, la retransmissió comptarà amb destacats especialistes en la festa gran per a comentar tots els detalls d'un dels actes "més emocionants" per a les comissions i famílies falleres, com ara l'expert en indumentària valenciana, investigador i escriptor Xavi Rausell i la periodista Omaira López Beltrán, que col·labora en el programa festiu 'La flama' d'À Punt Ràdio i va ser membre de la cort d'honor de la fallera major de València (1997) i de la Infantil (1986).

   L'espectacle que omplirà de màgia esta elecció de 13 xiques i 13 xiquetes com a membres de les Corts d'Honor anirà a càrrec de l'escenògraf i artista faller Zvonimir Ostoic 'Zeta' i portarà com a títol 'Ritus'.

   Participen 140 músics en directe dirigits per Quique Montesinos, l'actor valencià Enric Juezas, la cantant Paula Espinosa, el guitarrista Víctor Santos, Pau Ferrer del grup Melomans i 26 ballarins, de 7 a 40 anys, de diverses disciplines amb el coreògraf Álvaro Cuenca al front. Una posada en escena dirigida per Joan López.

   Una de les novetats de l'elecció de les Corts d'Honor, segons va informar ahir la Junta Central Fallera, serà la unió de les dos desfilades de les candidates en un únic acte sense descans, la qual cosa acurta en temps l'elecció de les corts de les Falles 2027.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press