Redondo, sobre negociar amb Junts les competències d'immigració: "El diàleg és el camí i la fórmula"

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, en imatge d'arxiu.
Gabriel Luengas - Europa Press
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 31 enero 2025 18:05

   ALACANT, 31 Ene. (EUROPA PRESS) -

   La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, ha assegurat que el diàleg amb Junts per a traspassar competències d'immigració a Catalunya està "obert", encara que no ha concretat una data per a materialitzar esta cessió.

   En estos termes s'ha manifestat en declaracions als mitjans, després d'una visita al Museu de Villena, en ser preguntat pels mitjans si hi ha avanços en esta qüestió.

    "El diàleg és el camí i la fórmula. Anem a seguir negociant i dialogant amb tots els grups, per descomptat amb Junts també, per a fer efectiu el que ens manen els ciutadans en les urnes, que és governar per a la majoria i per a la gent", ha indicat.

   Així mateix, ha reconegut que l'Executiu està "necessitat de majoria àmplia" en el Congrés per a traure avant normes: "Quan una societat com l'espanyola és complexa, això es trasllada al Parlament i per a un govern progressista com el de Pedro Sánchez l'important és la permanent connexió amb els grups i poder traure avant les polítiques".

   Precisament, la ministra ha fet al·lusió a l'"escut social" que "va a protegir a moltes famílies", per exemple, mitjançant la revaloració de les pensions i el manteniment de les ajudes al transport i a les persones afectades per la dana del passat 29 d'octubre a la província de Valencia.

   Redondo ha incidit que és "important" aprovar "polítiques que ajuden a la gent a viure millor i d'interès general". Al seu juí, estes qüestions són les que "realment interessen als ciutadans".

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press