La setena manifestació contra Mazón per la dana canvia de recorregut i no coincidirà amb els actes de Sant Vicent

Eixirà de la Plaça de l'Ajuntament i acabarà a la Plaça Amèrica

Archivo - Arxiu - Imatge d'arxiu de la manifestació celebrada l'1 de març
Jorge Gil - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: martes, 22 abril 2025 13:05

   VALÈNCIA, 22 Abr. (EUROPA PRESS) -

   La setena manifestació contra el president de la Generalitat, Carlos Mazón, per la seua gestió de la dana, que se celebrarà el pròxim 28 d'abril, canvia el seu recorregut i no coincidirà amb els actes per la celebració de la festivitat de Sant Vicent Ferrer, patró de València.

   D'esta forma, el recorregut de la marxa començarà a les 18.00 hores des de la Plaça de l'Ajuntament i discorrerà per Marquès de Sotelo, carrer Xàtiva, Colón, Plaça Porta del Mar, Navarro Reverter i acabarà a la Plaça Amèrica, segons ha informat l'organització en un comunicat.

    La marxa, convocada per entitats socials de la Comunitat Valenciana, estava previst que isquera des de la Plaça de l'Ajuntament i seguira per el carrer Barques; Poeta Querol; la Pau; la Reina; Brodadors i carrer del Micalet fins a arribar a la Plaça de la Verge.

   No obstant això, la Delegació de Govern a la Comunitat Valenciana va aconsellar la passada setmana canviar l'itinerari de la manifestació per a "poder exercir el seu dret com correspon a manifestar-se", en coincidir part del seu recorregut amb la processó de Sant Vicent Ferrer. No obstant això, fonts de la Delegació van precisar que serien els convocants els qui decidirien si variaven o no l'itinerari previst.

   Des de la Delegació del Govern es va aconsellar esta mesura després d'un informe de la Policia Local de València, en el qual s'indicava que la manifestació sol·licitada coincidia en horari i part del recorregut amb la processó de Sant Vicent Ferrer, que se celebra tots els anys, per la qual cosa el cos policial va desaconsellar este itinerari.

   Moviments socials de la Comunitat Valenciana han convocat esta setena manifestació amb l'objectiu de tornar a demanar la dimissió de Carlos Mazón per la seua gestió de la dana del passat 29 d'octubre que va deixar 228 víctimes mortals i dany milionaris a la província de Valencia.

    La convocatòria coincidix amb el dia de la festivitat de Sant Vicent Ferrer, que anualment celebra la Processó General, que partirà a les 19.00 hores de la Catedral, passant per la Plaça de la Reina, carrer La Pau, carrer General Tovar, Plaza Sant Vicent Ferrer, Plaza Nàpols i Sicília i Plaça de l'Almoina.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press