Eduardo Parra - Europa Press
MADRID, 2 Jun. (EUROPA PRESS) -
La portaveu de Vox en el Congrés, Pepa Millán, ha assenyalat este dimarts que espera a conèixer el resultat de la investigació sobre l'actuació d'un policia nacional que va espentar per l'esquena a una docent jubilada que es manifestava el diumenge a València, un incident que els sindicats policials consideren que no hauria de ser motiu d'investigació.
"En estos moments s'està investigant, s'està veient què és el que ha succeït realment per les instàncies policials i les instàncies administratives corresponents. Així que de moment veurem quin el resultat d'esta investigació i què és el que determina l'òrgan corresponent", ha respost a la pregunta d'una periodista en una roda de premsa en el Congrés.
En tot cas, la portaveu parlamentària considera que el que sí hauria d'explicar el ministre de l'Interior, Fernando Grande-Marlaska és per què la Unitat Central Operativa (UCO) de la Guàrdia Civil va entrar la setmana passada en la seu del seu partit, el PSOE. "Estes són les qüestions que nosaltres esperem que responga el ministre", ha afegit.
Millán també es pregunta "per què s'ha estat coaccionat a policies i agents de la Forces i Cossos de Seguretat de l'Estat d'Espanya" per a tractar de no atrapar "tota la corrupció del Govern, de la família del president del Govern, del seu entorn més proper i de tot allò que poguera afectar a l'estabilitat del Govern", en referència a la suposada trama de l'anomenat 'cas Lampista' del PSOE, Leire Díez.