La Comunidá de Madrid renunciará a los ingresos de la subida del IVA dientro de la so campaña de "rebeldía"

El vicepresidente y portavoz de la Comunidad de Madrid, Ignacio González
Comunidad de Madrid
Europa Press Asturias
Actualizado: jueves, 11 marzo 2010 18:38

MADRID, 11 de Marzu (EUROPA PRESS)

El vicepresidente y voceru rexonal, Ignacio González, aseguró esti xueves que la Comunidá de Madrid va renunciar al cien por cien de la recaudación procedente de la subida de dos puntos porcentuales del IVA y aseguró que'l Gobiernu autonómicu va tener que pagar 36 millones d'euros más de resultes de la subida de la presión fiscal.

En rueda prensa posterior al Conseyu de Gobiernu, González respondió a entrugues de si la Comunidá de Madrid evaluara la subida de los ingresos que diba tener la subida del IVA, un día dempués de que la presidenta madrilana, Esperanza Aguirre, anunciara una "campaña de rebelión" contra l'aumentu del tributu.

Nesti sen, el vicepresidente recordó les palabres del secretariu xeneral del PSM-PSOE, Tomás Gómez, qu'esti miércoles dixo que si tan en contra ta de la subida del impuestu renuncie al 50 por cientu de los ingresos que van llegar a Madrid.

"Dígo-y al señor Gómez que'l Gobiernu rexonal renuncia al cien per cien. Nun queremos nada d'esta subida del IVA, renunciemos a too. Queremos que nun se faiga. Queremos qu'haya tipos reducíos porque creemos qu'eso ye lo bueno. Si esa ye la preocupación, renunciamos yá a too, al cien por cien. Que nun tenga preocupación Tomás Gómez", afirmó González.

El 'númberu dos' del Executivu que preside Esperanza Aguirre indicó que la Comunidá de Madrid "tamién paga l'IVA", polo que la subida del impuestu va costar 36 millones d'euros más "que nun tán contemplaos nos presupuestos y que va tener qu'abonar como'l restu de los ciudadanos de resultes de la subida de la presión fiscal".

Per otra parte, el vicepresidente consideró que Gómez "nun sabe" que'l Gobiernu central, cuando plantegó la subida del IVA, "cuidóse muncho de dici-y a les comunidaes autónomes que, como tán tan mal, de toles subíes qu'él faiga yá nun va aplicar el modelu de financiación".

"Poro, nun mos va dar nin un solu euru a nengún de toles subíes del IVA que faiga, saltándo'l so propiu modelu de financiación", esclaró, de la que sorrayó que lo que quier la Comunidá de Madrid ye "baxar la presión fiscal, incentivar l'actividá económica y facilitar a los emprendedores que creen puestos de trabayu" porque, al so xuiciu, eso ye lo que precisa'l país.

Contenido patrocinado