Agro.- Agrolimen es fa amb el control de Gallina Blanca Star (Passa) amb un 75%

Jumbo
GALLINA BLANCA STAR
Europa Press Economía Finanzas
Actualizado: jueves, 19 enero 2012 17:23

BARCELONA 19 Ene. (EUROPA PRESS) -

El grup Agrolimen, propietat de la família Carulla, s'ha fet amb un 75% de Preparats Alimentaris (Passa), societat capçalera de Gallina Blanca, després d'haver comprat a Findim Investments un 25% de la seva participació, segons ha informat Agrolimen.

L'associació d'Agrolimen amb Findim es remunta a desembre del 2006, quan el grup català va comprar el fabricant de pasta italià Star a Findim.

Fins ara Agrolimen] i la societat suïssa pertanyent a la família Fossati, Findim, es repartien l'accionariat de Gallina Blanca Star al 50%.

Amb la compra del 25%, Agrolimen s'ha fet amb el control de Gallina Blanca Star, ja que només queda en mans de Findim una participació del 25% d'acord amb la seva voluntat de continuar en el projecte de manera minoritària.

L'operació té el vistiplau de la Comissió Nacional de la Competència (CNC), que va aprovar el moviment a finals de desembre del 2011.

L'objectiu és iniciar una nova etapa sota el lideratge d'Agrolimen amb l'estratègia d'accelerar el creixement de la companyia --de tipus orgànic i mitjançant adquisicions-- i d'impulsar la internacionalització del grup.

Gallina Blanca Star té marques com Gallina Blanca, Star, Avecrem, Grand'Itàlia i Jumbo, que es comercialitzen a tot el món, i entre els seus principals mercats destaquen Espanya, Itàlia, Holanda, Rússia i Àfrica.

Contenido patrocinado