BARCELONA 13 Abr. (EUROPA PRESS) -
Carrefour va fer compres per més de 2.000 milions d'euros a 1.617 proveïdors de Catalunya el 2011, on la cadena genera 5.720 llocs de treball directes i 10.300 indirectes, segons van informar durant la XI Jornada Carrefour Pymes celebrada aquest dijous a Madrid.
A l'acte van assistir el Ministre d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient, Miguel Arias Cañete, i el president de Carrefour España, Rafael Arias-Salgado.
Anxoves de l'Escala i Cerveses Moritz van rebre el premi a la millor pime agroalimentària catalana i a la companyia més innovadora, respectivament.
La jornada d'aquest dijous va culminar el programa de promoció de petites i mitjanes empreses espanyoles, que es va desenvolupar durant el 2011 a 172 hipermercats Carrefour a Espanya, i en què van participar 846 empreses que van aportar més de 4.000 productes locals.
Més d'1,9 milions de persones van visitar la campanya 'Productes de Catalunya', en què 71 pimes van presentar 237 productes.