José Fila, en una imatge d'arxiu - EUROPA PRESS - Archivo
PALMA DE MALLORCA, 12 Dic. (EUROPA PRESS) -
L'alcalde de Palma, José Hila, participar aquest divendres en la Cimera del Clima (COP25) a Madrid en la taula de debat 'Els reptes dels governs locals enfront del canvi climtic', on es tractaran les polítiques econmiques que els ens locals poden aplicar per aconseguir que les ciutats minvin la seva petjada ecolgica.
L'acte, que tindr lloc a l'espai Mare Nostrum i que comenar a les 10.00 hores, est organitzat per la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), que ha convidat a alcaldes del país per tractar, de forma conjunta, iniciatives per combatre el canvi climtic.
Segons ha informat l'Ajuntament de Palma, els encarregats d'inaugurar la trobada seran la ministra per a la Transició Ecolgica, Teresa Ribera, i el president de la FEMP, Abel Caballero. L'alcalde d'Estepona, José María García Urb, moderar la taula.
També participen els alcaldes de Valladolid, Óscar Puente; de Granada, Luis Miguel Salvador; de Santander, Gema Igual, i de Rivas Vaciamadrid, Pedro del Capell, a més d'amb la presidenta de la Diputació de Palncia, Ángeles Armisén.