Concerts, il·luminació, el Belén del Palau i el carter dels Reis Mags, propostes de la Generalitat en Nadal

Archivo - Arxiu - Vistes de l'encs de la illuminació nadalenca de la Generalitat
Rober Solsona - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 20 diciembre 2024 18:42

   VALNCIA, 20 Dic. (EUROPA PRESS) -

   La Generalitat ha programat concerts musicals, tallers infantils, espectacles d'illuminació nadalenca, el tradicional pessebre del Palau i la visita del carter real durant estes festes nadalenques a Valncia, Castelló de la Plana, Alacant i Elx.

   La programació festiva, que es pot consultar-se en la web de la Generalitat, arranca este dissabte 21 amb l'actuació de corals pertanyents a la Federació de Cors de la Comunitat Valenciana, a partir de les 17.30 hores al Palau de la Generalitat.

   En este mateix escenari, fins al 5 de gener es podr visitar el tradicional pessebre del Palau de la Generalitat, d'11 a 14 hores i de 16 a 20 hores, excepte els dies 25 de desembre i 1 de gener que romandr tancat i els dies 24 i 31 de desembre i 5 de gener en els quals l'horari ser d'11 a 14 hores, detalla l'administració autonmica.

   Del 26 de desembre al 5 de gener, el Palau rebr la visita del carter real perqu els més xicotets puguen enviar les seues cartes als Reis d'Orient. L'horari d'obertura ser de 12 a 14 hores i de 17 a 20 hores, excepte el 31 i el 5 de desembre que obrir només al matí i l'1 de gener que romandr tancat. El correu real també estar present a la Casa de les Bruixes d'Alacant i a la Casa del Caragols de Castelló de la Plana durant els mateixos dies.

   A més, el jardí del Palau encendr la seua illuminació nadalenca, fins al 5 de gener, perqu els visitants puguen gaudir d'un espectacle de llums i fotografiar-se en el túnel o el trineu lluminós.

   La plaa de la Verge de Valncia albergar, des del 23 de desembre fins al 4 de gener, actuacions musicals amb nadales i canons populars, una fira de Nadal, concerts d'alumnes d'escoles de música i tallers infantils, en horari de 12 a 14 hores i de 17 a 20 hores.

   A Castelló de la Plana, la plaa de les Aules ser l'espai on gaudir de contacontes, mgia i un concert a crrec de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV), entre altres actuacions, entre el 26 de desembre i el 3 de gener de 12 a 14 hores.

   Quant a Alacant, la biblioteca pública Azorín acollir els dies 27 i 30 de desembre i el 3 de gener activitats per a tota la família, en horari de 12 a 14 hores, i el passeig de l'Esplanada un concert a crrec de la FSMCV que se celebrar el diumenge 29 a les 12 hores.

   Finalment, a Elx s'ha programat un laboratori de creativitat i joc que se celebrar en la plaa de la Glorieta el 29 de desembre, de 12 a 14 hores, i un concert de la FSMCV el 30 de desembre a les 19 hores en la plaa de Baix.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press