Cruz Roja atén a 13 persones en l'espectacle pirotècnic del diumenge

Archivo - Arxiu - Mascletà en imatge d'arxiu
Jorge Gil - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 9 marzo 2026 10:15

   VALÈNCIA, 9 Mar. (EUROPA PRESS) -

   Cruz Roja ha assistit a un total de 13 persones en l'espectacle pirotècnic d'este diumenge, 8 de març, segons ha informat l'entitat en un comunicat.

   Del total, sis persones han sigut ateses per cossos estranys en ulls; tres per lipotimias; altres tres per ferides; i una per traumatismes.

   Quant als recursos destinats a l'espectacle pirotècnic per part de Cruz Roja, s'ha comptat amb 50 mitjans humans --32 socorristes; 13 TES; dos infermers; dos coordinadors i un metge-- i 14 materials --cinc vehicles de transport; tres postes sanitàries; altres tres ambulàncies tipus B; dues ambulàncies tipus A; i un vehicle de coordinació--.

Contador

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press