Daniel Sirera, cap de gabinet de Mazón, serà el candidat del PP a l'alcaldia de Barcelona

Archivo - Arxiu - L'expresident del PP catal Daniel Sirera
EUROPA PRESS - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 9 enero 2023 13:17

   BARCELONA, 9 Ene. (EUROPA PRESS) -

   L'expresident del PP catal Daniel Sirera ser el candidat del partit a l'alcaldia de Barcelona en les eleccions municipals de 2023, segons han explicat fonts coneixedores a Europa Press.

   Així ho ha avanat El Periódico de Catalunya, que ha assegurat que el president del PP, Alberto Núñez Feijóo, ha apostat finalment per situar Sirera, actual cap de gabinet del president del PP valenci, Carlos Mazón, com a candidat a la capital catalana.

   La decisió arriba després que el PP portara mesos pensant en qui posar com a candidat a Barcelona, puesto per al qual es va plantejar també el nom de l'eurodiputada Dolors Montserrat.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press