VALÈNCIA, 10 Jul. (EUROPA PRESS) -
La Guàrdia Civil ha detingut als presumptes autors de 35 robatoris comesos a l'interior de vehicles a la localitat valenciana de Torís, segons ha informat l'Institut Armat en un comunicat.
Els autors fracturaven portes i finestres per a accedir al vehicle, on sostreien tot tipus d'estris. Com a conseqüència de les denúncies, els agents van donar inici a l'operació 'Cadab III'. Els agents es van adonar que el 'modus operandi' coincidia amb una onada de robatoris anterior en la qual també es va detenir als autors.
Amb esta línia d'investigació, i gràcies a les manifestacions de testimonis i al visionat de càmeres de seguretat, es va poder identificar als autors, un dels quals ja havia sigut detingut per la comissió de 18 robatoris a l'interior de vehicles en la mateixa localitat.
Utilitzaven objectes contundents per a fracturar portes i finestres i sostraure el que trobaven en el seu interior. Després de la identificació i localització, van ser detinguts tres homes d'entre 26 i 30 anys i nacionalitat algeriana.
Se'ls atribuïxen 35 delictes de robatori amb força a l'interior de vehicle, furt en interior de vehicle i danys en vehicle. Les diligències han sigut lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 1 de Requena.