Detingut un home acusat de matar un veí a Alfafar després d'una discussió

Archivo - Arxiu - Detingut un home acusat de matar un veí a Alfafar  després d'una discussió
EUROPA PRESS/ARCHIVO
Europa Press C. Valenciana
Publicado: viernes, 13 diciembre 2024 10:26

   VALÈNCIA, 13 Dic. (EUROPA PRESS) -

   Agents de la Policia Nacional van detenir anit un home de 63 anys acusat de matar un veí després d'una discussió a la localitat valenciana d'Alfafar, segons ha informat la Prefectura Superior de Policia.

    Els fets van ocórrer sobre les 23.00 hores d'este dijous quan la Sala CIMACC 091 va rebre una alerta a través del Servici d'Emergències 112, informant que s'havia produït una baralla entre dos veïns i un d'ells havia mort a causa de les lesions patides.

   Agents de la Policia Nacional i de la Policia Local d'Alfafar es van desplaçar al lloc i van procedir a la detenció del presumpte autor de l'homicidi, un home de 63 anys i d'origen espanyol.

    Així mateix, es van personar efectius del Grup d'Homicidis i de la Policia Científica de València, que s'han fet càrrec de les investigacions per al total esclariment dels fets, segons han assenyalat les mateixes fonts.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià