Ferida per cremades i inhalació de fum en l'incendi d'un habitatge en l'avinguda Burjassot

Archivo - Arxiu - Façana de l'Hospital La Fe
Jorge Gil - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 9 marzo 2026 14:21

   VALÈNCIA, 9 Mar. (EUROPA PRESS) -

   Una dona de 63 anys ha resultat ferida este dilluns per cremades i inhalació de fum en l'incendi d'un habitatge en l'avinguda Burjassot de València, després del que ha sigut traslladada a l'Hospital La Fe.

   Sobre les huit del matí s'ha alertat al Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU) de l'incendi en este habitatge.

   Fins al lloc s'ha desplaçat una unitat del SAMU, l'equip mèdic del qual ha assistit a la dona abans del seu trasllat a la Fe per cremades i inhalació per fum, detalla el CICU.

   L'habitatge afectat està en una edifici d'una altura, afigen fonts municipals. En l'extinció del foc i en el rescat de la dona han participat bombers del parc de Campanar.

Contador

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press