Ford Almussafes establix una parada total de producció per al 30 de setembre

Archivo - Arxiu - Varis treballadors en la fàbrica de Ford, a 12 de juny del 2024, a Almussafes, València, Comunitat Valenciana (Espanya).
Rober Solsona - Europa Press - Archivo
Europa Press C. Valenciana
Publicado: lunes, 29 septiembre 2025 16:05

   VALÈNCIA, 29 Sep. (EUROPA PRESS) -

   La direcció de la fàbrica de Ford a Almussafes ha ampliat a la planta de motors la jornada d'ERTO RED prevista el 30 de setembre, alineada amb la de vehicles, per la qual cosa este dia quedarà com una parada total de producció.

   Amb això, la planta valenciana tancarà el mes de setembre amb dos parades totals consecutives, el dilluns 29 de setembre i el dimarts dia 30.

   Així s'ha establit durant una reunió de la comissió mixta de seguiment de l'ERTO de Ford que s'ha celebrat este dilluns, en el marc del mecanisme RED que té en vigor la fàbrica valenciana, segons ha informat en un comunicat UGT PV.

   Davant de l'alerta roja per pluja, s'han suspès tots els treballs programats per a este dilluns el Ford Almussafes. Únicament el personal de seguretat i servicis esneciales havien d'acudir prèvia comunicació amb els responsables de torn.

Últimas noticias sobre estos temas

Contenido patrocinado

Mitjà de comunicació subvencionat per la Generalitat Valenciana

Col.labora la Conselleria de Cultura, Educació, Universitats i ocupació de la Generalitat Valenciana amb una subvenció de 40.000 € para el foment de valencià

Hemeroteca en Valencià d'Europa Press